Az e-kereskedelem a bizalmon alapul

Az e-kereskedelem jellemzői
Az e-kereskedelem jellemzői

Évről-évre újabb és újabb felhasználási lehetősége tárul elénk a világhálónak. Az elején még főleg szórakoztató és informatív jellege volt, majd később a kommunikációban is nagy szerepe lett. Ma már számtalan előnyét élvezhetjük, például az e-kereskedelem nyújtotta kényelmi funkciót is.

A kereskedelemnek ez a formája még csak az elmúlt években kezdett elterjedni. Bár már régebben is lehetőség volt rá, az emberek kezdetben tartottak ettől a lehetőségtől. A tény, hogy nincs személyes kontaktus az eladó és a vásárló között, bizalmatlanságot szülhet mindkét fél részéről.

Ezért volt lassúbb az e-kereskedelem fejlődése és elterjedése a vártnál. Ma már azonban az vásárlók nagyobb bizalommal fordulnak a webáruházakhoz, köszönhető ez a sok pozitív tapasztalatnak és az interneten történő vásárlás gazdasági előnyeinek is.

Persze néha kényszerből vásárol az ember az internetről, mivel a közelben nem tudná beszerezni a szükséges termékeket. Az e-kereskedelem előnyei között mindenképpen említést érdemel a kényelmi funkció is, mivel úgy végezhetjük el a bevásárlást, hogy fel sem kell állnunk a karosszékből.

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás